books11
 

آثار نویسنده:

کاوشگری و خلاقیت و نوآوری

برای مدیران و استراژیست‌ها و 14 قانون توانگری و ثروت


یکی از زیباترین و جذابترین و پر افتخارترین ویژگی انسان خالقیت و آفرینش و جستجوگری است که از طرف خداوند به انسان هدیه شده است. از آنجا که خداوند خالق است و از روح خود در انسان دمیده، همه انسانها خالق به دنیا می‌آیند. چنانکه این خلاقیت در کودکان صد در صد است و در بزرگسالی تنها به دو در صد می‌رسد مگر با آموزش و تمرین و تعلیم و تربیت که میتوان این عنصر را در انسان فعال نگه داشت. در گذشته این تصور بود که افراد خالق همان افراد نابغه هستند؛ در حالی که همه مردم میتوانند خالق باشند و دست به خالقیت و نوآوری و ابتکار و اختراع بزنند.

اطلاعات بیشتر و خرید

مجموعه شعر

سَلیل آفتاب


"سلیل آفتاب" مجموعه شعری ست که در سه فصل، شامل غزل‌، مثنوی‌ و چهار پاره پیشکشتان شده است. در این کتاب شعرهایی با نگاه به فلسفه، دین، عشق و.. گنجانده شده است و اکثریت اشعار این مجموعه به تلفیق دین و عشق در این بستر می پردازد. شما را دعوت به خوانش مجموعه شعر"سلیل آفتاب" می کنم.

اطلاعات بیشتر و خرید

خلاقیت در روابط عمومی


دو سه ساله قبل فکر اینکه بتوانم خلاقیت و روابط عمومی را در هم بیامیزم و در خصوص خلاقیت در ارتباطات و روابط عمومی و تبلیغات را مورد بررسی قرار دهم مرا وادار می کرد تا درباره موضوعات مطرح شده بیشتر تحقیق و تفحص نمایم طی پنج سال گذشته در هر ترم تدریس خلاقیت و تفکر خلاق و ذهن برتر و مخاطب شناسی و ارتباطات و تبلیغات و روابط عمومی برای دانشجویان رشته های گرافیک و غیره .... باعث می شد تا بیشتر روی موضوعی که علاقه مند بودم کاری خاص انجام بگیرد ذهن مرا رها نمی کرد تا اینکه ......

اطلاعات بیشتر و خرید

اسطوره ایده های بزرگ و آنی


یک واقعیت انکارناپذیر است که انسان برترین خلقت مجموعه آفرینش است و تفکر وجه تمایز انسان با سایر موجودات عالم است و از این رو است که خداوند همه جهان آفرینش و کاینات را مسخر انسان قرار داده. خداوند زمین و آسمان و تمام کاینات و علم هستی را به صورت خام آفرید و تا زمانی که انسان خلق نشده بود. جهان با تغییرات جوی و دگرگونی های طبیعی روبرو بود اما با خلقت آدم و ورود او به زمین کم کم همه چیز دستخوش دگرگونی شد.

اطلاعات بیشتر و خرید