راه اندازی سیستم یادگیری الکترونیکی

ال ام اس (LMS) یکی از نرم افزارهای سیستم یادگیری الکترونیکی است که برای برگزاری دوره‌های آموزش مجازی استفاده می شود. سیستم LMS در واقع مخفف سیستم مدیریت یادگیری است. مناسب بودن قیمت LMS و خرید نرم افزار آموزش انلاین (سامانه یادگیری الکترونیکی)، باعث شده است که استفاده از آن برای مدیران منابع انسانی، موسسات آموزشی و علمی کاربردی و مدیران دانشگاه توجیه اقتصادی داشته باشد. کافیست فرم درخواست دوره آموزشی بر روی LMS را تکمیل نمایید تا دوره مطلوب شما تهیه شود.

قوانین و مقررات ما در حوزه آموزش مجازی


1- اگر میخواهید آموزشگاه مجازی داشته باشید و از امکانات فنی ونرم افزارهای آموزش مجازی استفاده کنید باید بر اساس قوانین ومقررات شرکت ثبت نام وفرم قرارداد را امضا کنید.
2- شما میتوانید با پر نمودن فرم ثبت نام عضویت خود را اعلام نمایید.
3- پس ازاینکه شما تصمیم گرفتید آموزشگاه مجازی داشته باشید ما به شما یاد می‌دهیم که چگونه و با چه ابزارهایی تولید محتوا کنید.
4- مسئولیت آموزشگاه وتولید محتوا با خود شماست وشرکت فناوری یکتا رز سرخ تنها بستر و نرم افزارهای فنی و پشتیبانی فنی را در اختیار شما قرار میدهد.
5- شما میتوانید یک یا چند دوره اموزشی را بر روی( ال ام اس )آموزشی قرار دهید.
6- فراگیران از هر نقطه ای از کشور که باشند میتوانند به متون آموزشی و تولید محتوا دسترسی داشته باشند.
7- شما میتوانید برای هر دوره وبا هر تعداد فرا گیر آزمون وپیش آزمون داشته باشید وبرای هر یک از فرا گیران کارنامه و یا گواهینامه قبولی در دوره صادر کنید.
8- شما میتوانید صدها فراگیر را در سراسر کشور ثبت نام کنید وبدون دغدغه به آنها آموزش بدهید و هزینه آن را دریافت کنید.
9- همه اشخاص حقوقی و حقیقی میتوانند برای خود یک مرکز آموزش مجازی ایجاد کنند.
10- مسئولیت محتوای دوره‌ای که میسازید و یا تولید می‌کنید بر عهده شماست .
11- از افکت‌ها، تکنیک‌ها و روش‌های تولید در محتوا، و دانشی که از آن استفاده می‌کنید، برای مقاصد شخصی یا تجاری ، مربوط به خود شماست.
12- زمانی که شما یک یا چند دوره را راه اندازی میکنید برای آموزشگاه شما صفحه ای ایجاد میشود که همه اختصاصات آموزشگاه شما را خواهد داشت.

تعرفه برگزاری دوره روی LMS

- کمتر از ۱۰۰ نفر، هر نفر ۵۰ هزارتومان
- بالای ۱۰۰ نفر، هر نفر ۴۰ هزار تومان
- بالای ۳۰۰ نفر،هر نفر ۳۰ هزار تومان
- بالای ۵۰۰ نفر، هر نفر ۲۰ هزار تومان

فرم درخواست دوره آموزشی بر روی LMS